فتنه اهانت به پیامبر از اخلاق دموکراسی و انسانیت به دور است

حجت الاسلام یوسف خانی، با بیان اینکه فتنه اهانت به پیامبر از اخلاق دموکراسی و انسانیت به دور است، گفت: این فتنه فرصتی دیگر برای معرفی اسلام و شخص پیغمبر اکرم(ص) به جهان فراهم کرده است.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به شخصیت پیامبر(ص)، اظهار داشت: اعتراض‌ گسترده مردم منطقه به اهانت اخیر، نشان از ماهیت انقلاب‌های منطقه«بیداری اسلامی» بوده وهست.

 

امام جمعه دلفان پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) معلم بشریت، نبی بر تمام انبیاء و رحمت برای جهانیان است.

 

حجت الاسلام یوسف خانی با بیان اینکه بی احترامی به پیامبر جزو اخلاق دموکراسی و انسانیت نیست، افزود: این اقدامات حرکتی ضد اخلاق، تشویق به خشونت و تحریک احساسات مسلمانان و غیر مسلمانان در جهان است.

 

وی با بیان اینکه فتنه اهانت به پیامبر(ص) نتیجه عکس خواهد داد، عنوان داشت: این فتنه به بهانه شعار آزادی بیان، امروز را روز معرفی اسلام و شخص پیغمبر اکرم(ص) به جهان تبدیل کرده است.

 

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: توهین به شخصیت پیامبر(ص) و تلاش استکبار برای استمرار آن چهره زشت و کریه استکبار جهانی را برای بار دیگر برملا کرده است.

 

وی یادآور شد: این فتنه را باید یک فرصت جهت طرح یک نیاز بین المللی و وسیله‌ای برای باز تعریف پیامبر اکرم(ص) در سطح جهان قرار داد.

 

امام جمعه دلفان با بیان اینکه باید در جامعه تبیین شود که اخلاق بدون مکارم و مکارم اخلاق بدون پیامبر خاتم(ص) نجات بخش نیست، اظهار کرد: در این راستا رسانه، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و حوزه علمیه رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید احترام وعیار پیامبر(ص) را درسطح جهان و رسانه های ارتباطی و جمعی دنیا تبلیغ وباز تعریف کنیم، اذعان داشت: این امر سبب می شود تا کسی جرأت بی‌احترامی به ساحت مقدس و نورانی پیامبر(ص) را نداشته باشد.

کد خبر 989312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha