اهدای کمک جهیزیه در قالب طرح کمک های مومنانه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: کمک جهیزیه به نوعروسان در قالب طرح کمک های مومنانه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اهدا شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک جهیزیه به نوعروسان در قالب طرح کمک های مومنانه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از زوج های جوان و خانواده های آبرومند به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون طی مراحل مختلف با همکاری خیرین بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت به همت فعالان این کانون توزیع شده است.

 

سیدی اظهار داشت: فعالیت های جهادی این کانون در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: ویژه برنامه های فرهنگی از جمله برپایی محفل شعر «رحمت للعالمین» با حضور شاعران برجسته استان در مسجد رحمانیه پیرمادر نیز به مناسبت هفته وحدت برگزار خواهد شد.

 

سیدی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا برنامه های فرهنگی و هنری این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری شود تا شاهد حضور فعال نوجوانان و جوانان مسجدی در این برنامه ها باشیم.

کد خبر 989349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha