دل‌های صاحبان اندیشه در تسخیر نور درخشان پیامبر(ص)

چراغ هدایت و نور پرفروزان شخصیت های بزرگ جهان به دلیل اتصال به سرچشمه اصلی نور که همان پروردگار عالم است نور وجودشان و دریای محبتشان با چنین حرکت های دشمنان خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ماجرای توهین و هتک حرمت به شخصیت افراد خوب عالم موضوعی ضد بشری است که گاها توسط برخی افراد سست عنصر و کافران صورت می گیرد که هتک حرمت به ساحت مقدس رسول مهربانی ها نمونه ای از این اتفاقات است.

 

رسانه ها مسوولان و افرادی که توهین به شخصیت پیامبر و افراد صالح جامعه را با هر دلیلی انجام می دهند از جایگاه این افراد در دل مردمان جامعه بی خبرند و البته این توهین و هتک حرمت ها موجب همدلی و افزایش محبت و شناخت عموم جامعه خواهد شد.

 

چراغ هدایت و نور پرفروزان شخصیت های بزرگ جهان به دلیل اتصال به سرچشمه اصلی نور که همان پروردگار عالم است نور وجودشان و دریای محبتشان با چنین حرکت های دشمنان خاموش نخواهد شد.

 

دل های مسلمانان و دوستداران پیامبر اسلام نسبت به ابن حرکت های ضد انسانی به درد خواهد آمد و در پی آن جامعه خروش جدی برای گسترش معارف آن حضرت خواهد داشت.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نور درخشان پیامبر دل های صاحبان اندیشه را در قرون مختلف تسخیر کرد و این مهرو محبت از دست رفتنی نیست.

 

سردار سرتیپ «محمدرضا میرحیدری» افزود: روشنایی اندیشه ها و اخلاص عمل پیامبر اخلاق و بزرگ اسلامی به قدری است که اقدامات گسترده دشمنانش این چراغ را خاموش  نخواهد کرد و تنها باعث نابودی زود هنگام کافران خواهد شد.

 

 وی با اشاره به ویژگی های پیامبر اسلام خاطرنشان کرد: توهین به این شخصیت بزرگ به معنای نپذیرفتن توسعه و گسترش صلح و دوستی، عدالت خواهی، امانت داری و بخشندگی در جامعه است.

 

میرحیدری یادآورشد: پیامبر اسلام نه تنها برای مسلمانان بلکه برای عالمیان مایه رحمت و خیر است و حامی مظلومان و بی پناهان و یتیمان می باشد.

 

*با افزایش دشمنانی ها گسترش اسلام بیشتر می‌شود

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در جمع حافظان قرآن کریم اصفهان به اعلام خطر کشیش معروف نسبت به گسترش اسلام در فرانسه اشاره کرد و گفت: به اعتقاد آن «اسلام در حال درنوردیدن فرانسه است و اگر فکری نکنیم در دهه‌های آینده مسلمانان اکثر فرانسه را تشکیل می‌دهند»، اما این اتفاق نه تنها در فرانسه بلکه در عالم فراگیر می‌شود چنان که خداوند فرموده است: «و ما هو الا ذکر للعالمین».

 

حجت‌الاسلام «عبدالکریم بهجت‌پور» افزود: این تلاش‌های دشمنان از گسترش اسلام جلوگیری نکرد بلکه هر چه تلاش دشمنان بیشتر شود، گسترش اسلام بیشتر می‌شود و با تبدیل شدن اسلام به مساله مهم مردم، فرصت شنیده شدن پیام اسلام فراهم می‌آید.

 

وی اضافه کرد: به خود می‌بالیم که دشمن نادان و دشمن دانا هر دو در خدمت مقاصد اسلامی و شنیده شدن صدای اسلام هستند و خدا را شاکریم که چنین نصرت و یاری را از مسلمانان و حرکت اسلامی دارد.

 

 حجت‌الاسلام بهجت‌پور با بیان اینکه دشمنان از واهمه سرعت چشمگیر گسترش اسلام،‌ جریان تکفیری را ایجاد کردند تا فروغ اسلام را کم کنند، گفت: این کار، اسلام نااسلام را از اسلام حقیقی جدا کرد و نشان داد شاگردان رسول اعظم به جز تکفیری‌ها و دست‌نشانده های دشمنان هستند.

 

*دشمن عجز خود را با هتک حرمت جبران می کند

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر گفت: دشمن عجز خود را با هتک حرمت و توهین به مقدسات جبران می کند.

 

حجت الاسلام «سید جانمراد موسوی» با اشاره به توطئه های گوناگون و متنوع دشمن علیه مقدسات و ارزش های جوامع بشری اظهارداشت: آن ها همواره خاموشی نور واقعی و بیداری جامعه بشری را دنبال می کنند.

 

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ های ناب اسلامی منفعت زیادی برای پیشرفت و آزادگی جوامع داشته و برای افراد سودجو و استعمارگر یک ضعف و مانع بزرگ محسوب می شود پس باید برای جلوگیری از این حرکت ها دست به رفتارهایی برای خاموشی نور ارزش ها انجام دهند که این نقشه آن ها عملیاتی نخواهد شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر توهین به پیامبر اسلام و آزادی بیان خواندن آن را مغایر با ارزش های انسانی بیان کرد و خاطرنشان ساخت: توهین به افراد عمومی جامعه آزادی بیان نیست و چه برسد به شخصیت های بزرگ که محور وحدت و بیداری جامعه باشند.

کد خبر 989360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha