وحدت راهبرد و باور انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: وحدت در جمهوری اسلامی تاکتیک نیست بلکه راهبرد و باور انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، «طالب احمدی‌نیا» در محفل انس با قرآن که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی وحدت در کشور حاکم بوده و هر روز بر استحکام آن افزوده شده است.

 

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای حفظ وحدت حتی شهید هم داده است و سردار شوشتری و  سردار سلیمانی از شهدایی هستند که برای اتحاد شیعه و سنی در داخل و خارج کشور بسیار تلاش کردند و در این مسیر جان خود را فدا کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به هتاکی رئیس جمهور فرانسه نسبت به پیامبر عظیم الشان اسلام، اظهار داشت:توهین کفار و کفار به نبی مکرم اسلام ناشی از گسترش اسلام است.

 

احمدی نیا ادامه داد:گسترش و نفوذ اسلام در اروپا و فرانسه موجب خشم دشمنان شده و آنها خشم خود را در قالب توهین ابراز می کنند.

 

وی گفت:اهانت و هتاکی به مقدسات مسلمانان ناشی از ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابل گسترش اسلام است.

 

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه با ذکر این مطلب که قدرت اسلام حتمی است و محقق می شود، افزود:دشمنان اسلام تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان از درون به کار گرفته  و در این راستا فضای مجازی، رسانه ها و ماهواره ها را به خدمت گرفته و به شدت هزینه می کنند.

 

این مسئول با تاکید بر این مطلب که هر حلقومی که صدای تفرقه از آن بیرون بیاید شیطانی و غیر اسلامی است، گفت:تمرکز استکبار به ویژه آمریکا بر ضربه زدن به وحدت مسلمانان است.

 

شیخ علی رئیسی امام جمعه اهل سنت چهکار میناب نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره آل عمران، اتحاد بین شیعه و سنی در ایران را نعمتی عظیم دانست و گفت:در جمهوری اسلامی و به ویژه شهرستان میناب جدایی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: واعتصموا به حبل الله و پرهیز از تفرقه در میناب به خوبی و زیبایی هر چه تمام وجود دارد.

 

گفتنی است؛ در این محفل که به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد قاریان برجسته شیعه و سنی در فضایی آکنده از معنویت و با رعایت موازین بهداشتی به تلاوت قرآن پرداختند.

کد خبر 989370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha