خدمت به مردم در سایه خدمت جهادی و مدیریت انقلابی محقق است

حجت الاسلام سپهوند، خدمت به مردم را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: خدمت به مردم در سایه خدمت جهادی و مدیریت انقلابی محقق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(12 آبان) در دیدار با رئیس جدید و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی شهرستان ازنا اظهار داشت: خدمت رسانی به اقشار زحمتکش و ضعیف  جامعه امری مهم و ارزشمند است.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه پذیرش مسئولیت ها برای خدمت رسانی به مردم است، افزود: در عرصه خدمت رسانی به مردم باید در تلاش بود که باری از دوش مردم برداریم و برای رفع مشکلات قدم برداشت.

 

وی ادامه داد: سازمان تأمین‌ اجتماعی با به حداقل رساندن دغدغه‌های درمانی افراد تحت ‌پوشش خدمات خود، می‌تواند روحیه امید و نشاط را بین آنان افزایش دهد.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه تأمين اجتماعی با قشرهای مختلف جامعه از جمله بازنشستگان، بيماران، از كارافتادگان و كارگران در ارتباط است، گفت: بايد برای محروميت‌ زدايی و احقاق حقوق آنان نهايت تلاش خود را به كار گيرد.

 

امام جمعه ازنا بیان داشت: برطرف سازی مشکلات مردم و ترزیق روحیه امید در جامعه وظیفه ای خطیر بر دوش همه ما بوده و باید در سایه خدمت جهادی و مدیریت انقلابی در این راستا قدم برداشت.

کد خبر 989444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha