توزیع ۹۸۰۰ بسته لوازم بهداشتی در روستاهای کم برخوردار و آلوده به مین توسط جمعیت هلال احمر کردستان

پیام جلالی از توزیع ۹۸۰۰ بسته لوازم بهداشتی در روستاهای کم برخوردار و آلوده به مین توسط جمعیت هلال احمر استان کردستان در هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، از توزیع ۹هزار و ۸۰۰ بسته لوازم بهداشتی و آگاه سازی مردم از مخاطرات مین در روستاهای آلوده به مین توسط جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد.

 

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم، این اقلام در ۲۲ روستای آلوده به مین و کم برخوردار استان در حال توزیع است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در ادامه گفت: اقلام فوق از طرف کمیته بین‌المللی صلیب سرخ ارسال شده که شامل ماسک بزرگسالان، ماسک کودکان، ژل ضدعفونی کننده دست، محافظ صورت و دستکش است.


جلالی خاطر نشان کرد: توزیع این اقلام با همت معاونت امداد و نجات از روز گذشته آغاز شده و همکاران ما در این حوزه با حضور در روستاها نسبت به توزیع بروشور آموزشی، آموزش حضوری اهالی، آگاه سازی آنان در برابر ویروس کرونا و خطرات ناشی از مین اقدام خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: متاسفانه در استان ۷ شهرستان آلوده به مین و مهمات منفجر نشده باقیمانده از جنگ وجود دارد که امیدواریم با آگاه‌سازی مردم کمترین آسیب ناشی از مین را داشته باشیم.

کد خبر 989453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha