راه اندازی کاروان شادی در هفته وحدت

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن های هفته وحدت نیست بنابراین کاروان شادی و ایستگاه صلواتی در سطح روستاهای محروم رودبار جنوب راه اندازی شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن های هفته وحدت نیست بنابراین کاروان شادی و ایستگاه صلواتی در سطح روستاهای محروم رودبار جنوب راه اندازی شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا ۵۰۰ ماسک یکبار مصرف همراه با بسته های فرهنگی در ایستگاه های صلواتی توزیع شده و توسط بچه های مسجدی گروه جهادی کانون پشت نویسی ماشین با جملاتی زیبا در مورد هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) انجام شد.





وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در قالب کاروان شادی برنامه مولودی خوانی اجرا شده و همچنین در راستای اجرای طرح ختم صلوات، یکهزار کارت با محتوای تبریک هفته وحدت و قرائت ۱۴ صلوات، نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عج) توزیع شد.




حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: به منظور تاسی از سیره اهل بیت (ع) به ویژه پیامبر مهربانی طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد و بر همین اساس با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم یک راس گوساله قربانی شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی درب منزل ۱۰۰ نفر از خانواده های نیازمند این منطقه تحویل شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: همچنین طرح توزیع آرد اجرا شده و در همین راستا با کمک بچه های مسجدی کانون تعداد ۵۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
 

کد خبر 989473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha