منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده ارتقاء زیرساخت های شهری کلانشهر کرج است

ثناگومطلق با اعلام خبر تفاهم نامه همکاری با شهرداری کرج گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده ارتقاء زیرساخت های شهری کلانشهر کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» با اعلام خبر تفاهم نامه همکاری با شهرداری کرج که دوشنبه ۱۲ آبان در جریان بازدید شهردار کرج انجام شد گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده ارتقاء زیرساخت های شهری است.

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: ایجاد بازار مبادلاتی پسماندهای خشک، تعریض محور ضلع جنوبی شهرک ابریشم و توسعه کمربند جنوبی منطقه با همت و همراهی منطقه ویژه اقتصادی پیام محقق می گردد.

 

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای در این رابطه با شهردار کرج منعقد شد که براساس آن بخشی از اراضی منطقه اقتصادی پیام به منظور ایجاد بازار مبادلاتی پسماندهای خشک همچنین طرح تعریض محور ضلع جنوبی شهرک ابریشم و دیگر زیرساخت های مطرح شده در نظر گرفته می شود.

 

ثناگومطلق با اظهار امیدواری از روند تلاش های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پیام در جهت رشد و شکوفایی بیان کرد: مسئله حلقه دره و بوی نامطبوع آن از دیرباز به عنوان یکی از مشکلات اصلی فرودگاه بین المللی پیام بوده است که در خصوص آن اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست؛ شهردار کرج در جریان این تفاهم نامه وعده رفع این مشکل را نیز داد. 

 

 

کد خبر 989490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha