ضرورت تلاش گسترده مساجد برای جلوگیری از نفوذ دشمنان انقلاب

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به تلاش، ایثار و جان‌فشانی شهدای مساجد در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب گفت: مساجد باید با آگاهی‌بخشی، هوشیاری و تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری اجازه نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را به دشمنان انقلاب ندهند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: در روز ۱۳ آبان رویدادهایی از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم پهلوی، به شهادت رسیدن جمعی از دانش‌آموزان توسط این رژیم در قبل از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) صورت گرفته که می‌توان به این روز به عنوان یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب نگاه کرد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به توهین‌های اخیر به حضرت رسول (ص) افزود: غرور، استکبار ورزیدن و خود‌بزرگ‌بینی که در بعضی از کشورها و افراد ایجاد می‌شود، یکی از خصوصیات زشت و فضائل اخلاقی است.

 

وی اذعان کرد: تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دومی بود که در تاریخ کشور ما رقم خورد و به نوعی هیمنه آمریکا را در هم شکست و موجب افشا شدن چهره پلید آمریکا در دخالت در اداره و امور کشورها شد و هویت استکباری آن را به همه جهانیان نشان داد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: امروزه آمریکا و کشورهای سلطه با نقض آشکار حقوق بشر و جنایت علیه مردم ستم‌دیده کشورهای ضعیف، زمینه‌ساز فراهم شدن بستر برخی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و هیئت حاکم بر آمریکا با ملت ایران از اوایل انقلاب تاکنون با اقدامات مختلفی نمایان شده است عنوان کرد: آمریکا و کشورهای نظام سلطه از هرگونه آشوب در کشور ایران خودداری نکرده‌اند و ضمن حمایت، طراحی و برنامه‌ریزی‌های زیادی را برای آشوب و فتنه انجام می‌دهند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به تلاش، ایثار و جان‌فشانی شهدای مساجد در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بیان کرد: امروزه با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، نیاز به وحدت بیشتری داریم و باید تلاش گسترده‌ای را در راستای ایجاد هوشیاری و بصیرت داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه نقش مساجد بیش از گذشته است خاطر نشان کرد: مساجد باید با آگاهی‌بخشی، هوشیاری و تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری اجازه نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را به دشمنان انقلاب ندهند.

 

کد خبر 989645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha