اشتغالزایی برای ۳۰ نفر از بانوان توسط کانون انقلاب مهدی (عج)

حجت‌الاسلام گاشه گفت: با کمک اعضای مسجد و کانون انقلاب مهدی (عج) اقدام به راه‌اندازی مرکز پخت نان کردیم و با این اقدام برای۳۰ نفر از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سطح منطقه اشتغالزایی صورت گرفته است.

«حجت‌الاسلام محمد گاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برنامه‌های کانون انقلاب مهدی (عج) به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: فعالیت‌های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی متنوعی برای اعضای کانون، مسجد و همچنین اهالی منطقه منبع آب اهواز تدارک دیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز از جمله این برنامه‌ها را توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه توسط کانون دانست و افزود: برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی از «کتاب 3 دقیقه در قیامت» ویژه مقاطع سنی 6 تا 12 سال از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

وی با اشاره به کمک در بازسازی برخی منازل مسکونی در مناطق محروم اهواز اضافه کرد: با کمک اعضای مسجد و کانون اقدام به راه‌اندازی مرکز پخت نان کرده و کانون انقلاب مهدی اهواز با این اقدام برای۳۰ نفر از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سطح منطقه اشتغالزایی کرده است.

 

حجت‌الاسلام عگاشه تصریح کرد: همچنین افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید قاسم سلیمانی با کمک شرکت فولاد خوزستان و سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان در جوار مسجد از دیگر اقدامات این کانون در هفته وحدت است.

 

کد خبر 989663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha