زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد

جعفری با اشاره به گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، گفت: زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد و استکبار جهانی آخرین تلاش‌های خود برای زنده ماندن را انجام می‌دهد.

«محسن جعفری» با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و روز استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت:  استکبار جهانی به سرعت رو به افول است و ندای آزادی و آزادیخواهی امروز از سراسر دنیا به گوش می‌رسد.

 

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص مسلمانان ایران و جهان نیست بلکه مردمان آزادیخواه تمام ادیان و مذاهب حتی در خود آمریکا این شعار را سر می‌دهند، افزود: این به معنی بیداری اسلامی و آغازی بر پایان نظام سلطه، استکبار جهانی و رسیدن به تمدن اسلامی است.

 

وی مرگ بر آمریکا را به معنای مرگ بر کشور یا مردم آمریکا ندانست و تصریح کرد: این شعار مرگ بر سیاست‌های سلطه جویانه و خباثت آلود  مسئولین آمریکا، مرگ بر زیادی خواهی و سیاست مداخله جویانه آمریکا است.

 

جعفری تاکید کرد: امروز منشا ناامنی در منطقه و حتی دنیا استکبار جهانی، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که با ایجاد تنش در منطقه و سایر کشورها و به وجود آوردن و حمایت از تروریسم بین الملل و همچنین از طریق ایجاد جنگ‌های نیابتی و اختلافات قومی، قبیله‌ای و جنگ نرم و با استفاده از رسانه‌های اجاره‌ای و بنگاه‌های دروغ پراکنی، به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و رسیدن به اهداف پلید خود هستند.

 

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: موج حقیقت طلبی، آزادی‌خواهی و بیداری اسلامی در دنیا، نشانگر این است که استکبار جهانی امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده گرفتار شده و هرچه دست و پا می‌زند بیشتر فرو می‌رود.

 

وی اظهار کرد: زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می‌رسد و استکبار جهانی آخرین تلاش‌های خود برای زنده ماندن را انجام می‌دهد اما دیگر فایده‌ای ندارد.

 

جعفری در ادامه به لغو مراسم تجمع یوم‌الله 13 آبان در رشت اشاره و تصریح کرد: برابر ابلاغ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و بر اساس نظر ستاد ملی کرونا، تجمع 13 آبان در رشت و سراسر کشور لغو شد.

 

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: بر اساس این تصمیم و به منظور جبران لغو مراسم یوم الله 13 آبان، روز استکبارستیزی، جمعی از بسیجیان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر رشت در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص عمل نمودن به نظرات ستاد ملی کرونا، ضمن لغو تجمع این روز، اقدام به برگزاری رژه موتوری با پرچم ایران کردند.

 

وی اذعان کرد: در این برنامه بیش از ۱۰۰ موتورسوار به همراه پرچم ایران و یک خودروی بلندگودار، با پخش شعار مرگ بر آمریکا، در سطح شهر حرکت کرده و در نهایت موتورسواران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا کردند.

کد خبر 989710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha