کاروان میلاد نور در بندر آستارا به راه افتاد

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) کاروان خودرویی میلاد نور در شهر مرزی بندر آستارا به راه افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت سالروز میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) کاروان خودرویی با عنوان«میلاد نور» در شهر مرزی آستارا به راه افتاد.

 

در این کاروان خودرویی که از مزار شهدای گمنام آغاز شد خودروهای شخصی خیابان های مطهری، فارابی، شهید نادر حاجی عباسی، امام خمینی(ره) را پیمودند و برنامه در مزار شهدای والامقام شهرستان به پایان رسید.

 

 عاشقان و دلدادگان پیامبر رحمت و مهربانی و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حالی که پرچم های رنگی و مزین به نام پیامبر اعظم (ص) را به خودروهای خود نصب کرده بودند، عشق و ارادت خود به حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) را ابراز کردند.

 

در این کاروان خودرویی که با هدف ایجاد فضایی شاد و معنوی و ترویج فرهنگ عشق به نبوت و اسلام به راه افتاد، ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حضور داشتند.

 

گفتنی است، از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده و ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) است.

کد خبر 989711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha