گرانی حاصل تصرف تفکر لیبرالی/افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند

آیت الله عبادی با ابراز تاسف از اینکه افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می‌دانند اما در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم ندارند، گفت: مسائل گرانی ربطی به دلال‌ها ندارد بلکه اینجا بحث تصرف تفکر لیبرال دموکراسی مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱۴ آبان) در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان که به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص)  و بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: سخنرانی  توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه سرشار از تناقض‌گویی لفظی و عملی بود و اصل انشاء هم برای شیعیان انگلیسی بود که برای قرائت به او داده بودند تا در هفته وحدت زهر اختلاف بریزند اما مکرون در بحث‌های لفظی اظهار می کرد که شما مسلمانان مگر پیامبر آخرالزمان را رحمت للعالمین و مهربانی ها نمی دانید، پس شما که ترور می کنید، منافق هستید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توجیه رئیس جمهور فرانسه برای اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)، افزود: اما انشایی که به دست رئیس جمهور فرانسه داده بودند تا از روی آن سخنرانی کندف اینقدر نمی فهمید که این سخنانش تناقض دارد به جهتی که بر فرض اگر این مردم به فرمایش پیامبر عمل نکرده و رحمت انجام ندادند پس مقصر کسانی هستند که به قول شما مسلمانان منافق هستند اما این چه ربطی دارد به توجیه توهین به پیامبر اکرم (ص)!

 

وی با تاکید بر تناقض گویی عملی سخنان رئیس جمهور فرانسه، ادامه داد: فرانسه پس از صدها سال جنایت بی حد و حصر بر مردم الجزایر و باقی کشورهای آفریقایی، پناه دادن به انسان های تروریست و خائن فراری، پرورش گروه های داعش با همکاری امریکا و کشورهای اروپایی و پشتیبانی از صدام و کشتار و ترور و آواره کردن میلیون های انسان، هیچ وقت یک آه هم نکشید اما اکنون که تروریست های پرورش یافته دست خودشان به سوریه و نقاط دیگر  شکست خوردند و به کشور فرانسه بازگشتند و حتی شاید با دستور خود دولت فرانسه در این کشور دست به اقدامات تروریستی می زنند، نیز به پای اسلام می گذارد و این تناقض در عمل کشور فرانسه بسیار عجیب است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به ادعاهای دروغین کشورهای اروپایی در  مورد دموکراسی و آزادی بیان، تصریح کرد: حدود ۷۰ هفته است که مردم فرانسه به میدان می آیند و حرفی برای گفتن دارند تا به دوران کرونا برخورد کردند، و تنها یک سوال دارن که این چه سیستم سرمایه داری لیبرالی است که ۹۹ درصد ثروت در اختیار یک درصد جمعیت و یک درصد ثروت در اختیار ۹۹ درصد جمعیت است، اما دولت فرانسه به جای اینکه پاسخشان را بدهد، آنها را شکنجه، زندانی، کور و قطع عضو می کند و این در حالی است که حرف از آزادی بیان می زند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از  لیبرال دموکراسی دروغین کشورهای اروپایی، گفت: امریکا هم محصول همان هرزه های اروپایی است که این ها به عنوان مهمان ناخوانده به قاره آمریکا رفتند و حدود ۸۰ میلیون از ۱۰۰ میلیون جمعیت مردم بومی آن را قتل عام کردند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای سلطه بر عالم برنامه دارند و تا به هدف خود برسند همانطور که خودشان می گویند همه گزینه ها روی میز آنان است، سلطه جویی براساس تهدید و حمله نظامی اولین کار آنان است و بعد از جنگ جهانی تاکنون در ۵۵ کشور دخالت و به صورت غیر قانونی کودتا کرده و تغییر حکومت داده است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی حمله نظامی به دلیل پوچی نیروهای نظامی آنان جواب نمی دهد، گفت: در کشورهای دیگر زیرساخت هایی با نیروهای نظامی و ابزاری مانع بزرگی برای حمله نظامی استکبار جهانی شده و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند.

 

امام جمعه بیرجند با تاکید بر کُند شدن شمشیر نظامی استکبار جهانی، تصریح کرد: اصل تصرف مستکبرین، تصرف از درون است یعنی با تعبیه سیستم های خاص روانشناسی، جامعه شناختی و شبهات در جامعه ایجاد تردید کنند تا سرگردان شوند و یا برای تضعیف جامعه با گرانی، اختلاس و اعتیاد به مواد مخدر ، افراد را  وادار به هنجارشکنی و قانون شکنی می کنند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئله ای همچون مواد مخدر که از دیرباز توسط انگلیس در کشور وارد می‌شد و مردم را آلوده می کرد، تا امروز که تولید موادمخدر ده‌ها برابر شده است و تمام تلاششان درگیر کردن مردم با مواد مخدر و مشروبات الکلی است که به دنبال فسادهای اخلاقی و مالی رواج بیشتری می یابد، گفت: باید از زحمات نیروهای مسلحی که با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند، تشکر کرد و می‌طلبد که تمام افراد چه در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و چه دستگاه‌های دولتی و افراد کف جامعه به مبارزه با این مسئله بپردازند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دزدی‌ها، اختلاس‌ها و قاچاق از طرح و برنامه‌های دشمنان است، عنوان کرد: این ها همه گزینه‌های روز میز دشمنان است و می طلبد که جامعه اسلامی با هوشیاری ایمانی با این موارد برخورد کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: گاهی برخی افراد مسائل گرانی را بر گردن دلالان و تحریم‌ها می اندازند، اما این ماجرا اصلا ربطی به دلال‌ها ندارد، اینجا بحث تفکر لیبرال دموکراسی است که به اسم دلالان و اختلاس‌گران مسئله را توجیه می کنند.

 

به گفته وی تصرف فقط تصرف آب و خاک نیست، بلکه وقتی فردی داخل کشور کم فروشی، دزدی و گران فروشی می کند، یعنی به تصرف تفکر لیبرالی دشمن درآمده است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در سیاست خارجه هیچ فرقی با هم ندارند و ۴۰ سال است که ایران اسلامی را تحریم و دست به کشتار زده اند، بیان کرد: متاسفانه برخی افراد ابله آینده ایران را در گرو انتخاب شدن بین ترامپ و بایدن می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشورهای لیبرالی دولت را سرمایه داران انتخاب می کنند تا مجری قوانین آنها باشند، گفت: در این کشورها مردم اصلا اجازه سوال ندارند و اگر خواسته‌ای داشته باشند، با ماشین از روی مردم رد می شوند واسب می تازند و در رسانه‌ها دم از حقوق بشر می زنند.

 

وی به کشتار بی رحمانه فرقه داوودیه در آمریکا توسط اف بی آی اشاره کرد و افزود: کشورهای استکباری هرچه جنایت نیاز باشد برای تامین منافع اقتصادی خود انجام می دهند و این هویت استکبار است بنابراین اینجاست که می طلبد انسان‌هایی که ایمانی قوی دارند پای ایمانشان بایستند و از ارزش های الهی و انسانی برای استفاده آیندگان دفاع کنند و آنهایی هم که ایمانی ندارند بدانند که اگر سیستم لیبرال دموکراسی بر جهان مسلط شود یک سیستم برده داری مدرن خواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند در پایان خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: چه جهادی بالاتر و با ارزشمندتر از اینکه برای حفظ مردم جهان در برابر این ظلم علنی مقاومت کنید و بشر را از دست این تفکر وحشتناک نجات دهید.

 

 

 

 

کد خبر 989767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha