پخش موشن گرافیک «قدرت سایه» تولید کانون «دوستان آسمانی» در شبکه های سیما

گواهیان از پخش موشن گرافیک «قدرت سایه» به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: موشن گرافیک «قدرت سایه» اثر جدید گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بوده که به همت اعضای این کانون تهیه و تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم به موضوع این اثر اشاره کرد و افزود: موشن گرافیک «قدرت سایه» به بررسی انتخابات آمریکا و تاثیر لابی های صهیونیستی در انتخابات این کشور پرداخته است.

 

وی به تشریح بخشی از این موشن گرافیک پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به ساختار سیاسی آمریکا، گروه های لابی می توانند به نحوی موثر به تصمیم گیری های کلان این کشور تاثیر بگذارند و بسیاری از مبانی اساسی سیاست آمریکا در خاورمیانه بر پایه تعهد این کشور بر اسرائیل بنا شده است.

 

گواهیان ادامه داد: در دولتی که سیاست خارجی آن توسط دیگران ترسیم می شود هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی به عنوان رئیس دولت انتخاب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این اثر به سفارش مرکز رقومی بسیج تولید شده است، عنوان کرد: مدت زمان این موشن گرافیک پنج دقیقه بوده است که در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است. تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 989796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha