مرمت کوچه های نیازمند آسفالت در جهرم با درخواست مردم

نظری از شهروندان جهرمی خواست چنانچه معابر و کوچه محل زندگی شان نیاز به آسفالت دارد با درخواست خود به شهرداری جهت مرمت آن اقدام کنند.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از شروع مجدد آسفالت معابر اصلی و همینطور کوچه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: شروع مجدد آسفالت معابر در سطح شهر جهرم با رویکرد دریافت گزارش‌های مردمی انجام می شود.

 

شهردار جهرم با اشاره به ارسال گزارش‌های شهروندی از طریق سایت، اینستاگرام و واتس آپ شهرداری جهرم، گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال آدرس مناطقی که نیاز به آسفالت دارد، شهرداری را مطلع کنند.

 

وی بیان کرد: کارشناسان فنی شهرداری پس از بازدید از محل‌های اعلامی موارد اعلامی از سوی مردم، اولویت بندی کرده و آسفالت آن مناطق را انجام می دهند.
 

نظری در خصوص اهمیت همکاری مردم در امور عمرانی شهرداری جهرم نیز عنوان کرد: همکاری و همیاری مردم با شهرداری جزء ارکان اصلی موفقیت شهرداری ها است.

 

شهردار جهرم به ضرورت پرداخت عوارض در راستای زیباسازی سطح شهر، تاکید کرد: مردم فهیم جهرم اگر عوارض‌های معوقه خود را به شهرداری پرداخت کنند، پروژه‌های عمرانی بدون وقفه و با سرعت بالاتری انجام می‌پذیرد.

کد خبر 989816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha