کتاب یار مهربان جوانان در ایام قرنطینه

محمدپور گفت: با شیوع کرونا، کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری منتظران نور روستای وانان به سمت کتاب و کتابخوانی روی آورده اند تا اوقات فراغت خود را به دور از سرگردانی در فضای مجازی با مطالعه کتاب پر کنند.

«آیت الله محمدپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با شیوع کرونا، کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری منتظران نور روستای وانان به سمت کتاب و کتابخوانی روی آورده اند تا اوقات فراغت خود را به دور از سرگردانی در فضای مجازی با مطالعه کتاب پر کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای وانان ادامه داد: جمع بندی و گزارش گیری از امانت کتاب به کودکان، نوجوانان و جوانان نشان می دهد آمار روی آوردن به کتاب مردم به ویژه جوانان افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران نور روستای وانان در تلاش است تا با خرید کتاب های درخواستی جوانان و اهدای کتاب برخی ادارات و نهادها به کتابخانه امیرالمومنین (ع) روستای وانان نیاز جوانان برطرف شود.

 

محمدپور گفت: در شرایطی فعلی که وضعیت رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه توصیه می شود، والدین نیز با تهیه کتاب های درخواستی سعی دارند اوقات فراغت فرزندان خود را به طور سالم پر کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای وانان ادامه داد: اهدای کتاب به کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به قبل از شیوع کرونا افزایش چشمگیری داشته و این نشان از این است که خانواده‌ها برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان کتاب را مورد اعتماد خود می دانند.

 

محمدپور گفت: یکی از مهمترین راهکارهای پرکردن اوقات فراغت جوانان در ایام قرنطینه روی آوردن به کتاب است، چرا که کتاب مطالب آموزنده ای را به نوجوانان و جوانان آموزش می دهد.

 

کد خبر 989839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha