نشست همکاری مشترک بین کانون های  فرهنگی و هنری مساجد و هلال احمر همدان

ناهیدی فرد گفت: نشست همکاری جهت عقد تفاهم نامه مشترک بین کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و سازمان جوانان جمعيت هلال احمر استان همدان برگزار شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تعامل بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان هلال احمر یک ارتباط دوسویه است ، از سوی هلال احمر برای اعضای کانونهای مساجد کلاسهای امداد و نجات برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: برگزاری کلاس های کمک های اولیه و امداد و نجات ویژه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از برنامه های اجرای بعد از عقد تفاهم نامه مشترک است.

 

وی با اشاره به اینکه بهترین پایگاه برای فرهنگ سازی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد  هستند، اظهار داشت:  یکی از اقدامات موثر در این عرصه آموزش های امدادی به جوانان عضو در کانون‌های مساجد است که با تعامل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر محقق می شود.

 

ناهیدی فرد گفت: در قالب تفاهم نامه می توانیم فعالیت کانون های فرهنگی هنری که در عرصه آموزش های هلال احمر حضور دارند را به عنوان امتیاز برای کانون ها در نظر بگیریم.

 

سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همواره در خدمت مردم بوده است، گفت: هلال احمر مجموعه وسیعی است که در سطح بین الملل فعالیت دارد، همراهی و تعامل در مسیر تحقق برنامه های این سازمان طبیعتا به ارتقای سطح فعالیت ها بیش از پیش کمک می کند.

 

 

کد خبر 989873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha