طرح تعطیلی پنجشنبه ها استان البرز تا شرایط عادی کرونا ادامه دارد

قاسم پور با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی حضور کارمندان تا پایان آبان ماه سال جاری گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه ها در استان البرز تا پایان شرایط عادی کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی حضور کارمندان تا پایان آبان ماه سال جاری گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه ها در البرز تا پایان شرایط عادی کرونا ادامه دارد. 

 

معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج افزود: پایش اجرای طرح محدودیت ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان البرز بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: تصمیم های معین شده در ستاد استانی مقابله با کرونا از جمله نکات و مواردی است که باید شهروندان ملزم و متعهد به آن ها باشند چرا که این مقررات با هدف حفظ سلامتی آنان اتخاذ شده است.

 

قاسم پور عنوان کرد: محدودیت تردد در کرج از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان آغاز شده است و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد.

 

معاون استاندار البرز متذکر شد: استان البرز از لحاظ وضعیت بیماری کرونا در موج سوم با رشد صعودی بستری بیماران روبه رو است و ضروری است که شهروندان بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت کنند. 

کد خبر 989879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha