برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان ملایر ممنوع است

فارسی گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود .

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حسین فارسی» امروز  چهارشنبه (۱۴ آبان)  در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف سطح شهر گفت: ملایر در آماده‌باش کامل برای اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها است و  از امروز نظارت و بازرسی‌ها به صورت محله‌محور آغاز و تمامی واحدهای صنفی، اماکن عمومی، تجاری، دولتی، مطب پزشکان و مجتمع‌ها زیر ذره‌بین بازرسان قرار می‌گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه  وضعیت ملایر همچنان قرمز است گفت:  برای خروج از این شرایط برنامه‌ریزی کرده‌ایم و محدودیت‌های جدیدی اعمال شده است.

 

وی گفت: از ظرفیت همه  مجموعه شهرستان  برای این بازرسی‌ها استفاده می‌کنیم که 16  تیم بازرسی طبق اولویت‌بندی مناطق و در زمان‌بندی‌های مشخص نظارت‌های خود را اعمال می‌کنند .

 

وی افزود: تیم‌های بازرسی فقط موظف به ارایه تذکرات لازم مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پیدا نکردن در مراسم‌ها و تجمع‌ها هستند و چنانچه واحدی مشمول تقدیر یا تذکر و یا پلمب می‌شود، به ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری اعلام می‌کنند.

 

فارسی با اشاره به اینکه  تیم‌های بازرسی موظف هستند در پایان بازدیدهای روزانه گزارش‌ها و مستندات خود را به فرمانداری اعلام کنند  تصریح کرد: هر تیم نظارت و بازرسی تعدادی ماسک همراه خود داشته باشند تا در صورت نیاز با هدف فرهنگ سازی، به افراد و یا واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، ماسک هدیه دهند.

 

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه  همین اقدامات در تشکیل تیم‌های نظارت و بازرسی در سطح بخش‌ها نیز توسط بخشداران انجام می‌شود گفت:  برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود .

کد خبر 989893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha