۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی لرستان یاری رسان مردم در مبارزه با بحران کرونا هستند

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی در لبیک به ندای رهبری در استان آغاز شده است، گفت: تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی لرستان یاری رسان مردم در مبارزه با بحران کرونا هستند.

سرهنگ« احسان جهانبخش»، در حاشیه دیدار گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، گروه های جهادی، انقلابی و بسیح در قالب رزمایش کمک های مومنانه یاری رسان نیازمندان بوده اند.

 

فرمانده بسیج سازندگی لرستان، افزود: همچنین گروه های جهادی، انقلابی و بسیج از زمان شیوع ویروس کرونا یاری رسان شبکه بهداشت و درمان بوده اند.

 

وی با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای جهادی و انقلابی برای کنترل بیماری کرونا، بیان کرد: با توجه به طغیان دوباره بیماری کرونا، رهبر فرزانه انقلاب به جوانان مومن و انقلابی فرمان دادند که دوباره  وارد میدان مبارزه با بیماری کرونا شوند.

 

سرهنگ جهانبخش بیان کرد: گروه های جهادی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به سرعت وارد میدان شده و به صورت خود جوش و میدانی یاری رسان مردم بویژه نیازمندان و محرومان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی متولی گروه های جهادی است، افزود:  بسیج سازندگی در راستای ماموریت خود و با همکاری مجمع جهادی استان  در راستای تقویت فعالیت های میدانی گروه های جهادی برنامه ریزی کرده است.

 

سرهنگ جهانبخش ادامه داد: تعداد 2 هزار و 100 گروه جهادی استان لرستان در سراسر استان، حوزه های مقاومت و  پایگاه های مساجد و محلات تشکیل  شده است و تلاش می شود مانند مرحله اول بار دیگر برای کمک به مردم و نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا برنامه ریزی جدی انجام شود.

 

فرمانده بسیج سازندگی لرستان افزود: در مرحله اول توسط گروه های جهادی بالغ بر 50میلیارد تومان خدمات به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ارائه شد.

 

وی  خاطرنشان کرد: مرحله دوم فعالیت های جهادی و انقلابی به صورت وسیع تر و همگیرتر انجام خواهد شد.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: این جلسه با هدف هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی،  گروه های جهادی، بسیج و موکب ها و قرارگاه ها در محضر نماینده ولی فقیه در استان و مسئول بهداشت و درمان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که مسئول بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت عملیاتی نقاط را به بسیج سازندگی معرفی و با مشارکت گروه های جهادی برای خدمت رسانی در این عرصه اقدام شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: فعالیت های جهادی در هر نقطه به صورت هفتگی پایش شده و در صورت موفقیت  ادامه می یابد.

 

فرمانده بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه عملیات های جهادی به احتمال طی دو ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: رزمایش مومنانه بسیج و گروه های جهادی  تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 989926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha