لزوم مهارت آموزی/ توانمندسازی موجب بالندگی کشور می شود

زارع با بیان اینکه توسعه کشور با مهارت آموزی مهیا می شود گفت: بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص نقطه مقابله با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (چهارشنبه، ۱۴ آبان ) در نشست با تشکل های دانش آموزی گیلان‌ در استانداری اظهارکرد: مشارکت در همه ابعاد توسعه گیلان را فراهم می کند.


استاندار گیلان با بیان اینکه دانش آموزان با مشارکت های اجتماعی موتور محرکه توسعه شمرده می شوند گفت: ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز استکبارستیزی نام گذاری شده است. این روز یادآور تلاش های دانش آموزان در شکل گیری انقلاب است.


وی به نقش هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب در شکل گیری انقلاب اشاره کرد و افزود: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید و بر ضرورت تقویت و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و خصوصا جوانان از دوره دانش آموزی تاکید داشت.‌


زارع خاطر نشان کرد: با توانمندسازی علمی و ارتقا سطح دانش دانش آموزان می توان توسعه جامعه را فراهم کرد.


زارع با تاکید بر اینکه آمریکا در تلاش است ملت ایران و نظام اسلامی ایران را به زانو در بیاورد افزود: نقطه مقابله این استکبار، مقاومت و استفاده از نیروهای اسلامی توانمند در حوزه های مختلف علمی و دانشجویی است و توجه به این مهم زمینه ساز خود کفایی کشور است.
 


وی تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و بزرگترین نهاد اجتماعی کشور، بیشترین مسئولیت کشور را عهده دار است.‌


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور شمرده می‌شوند اذعان کرد:  توسعه و تعالی کشور از طریق آموزش و پرورش و با برنامه ریزی مطلوب و مناسب مهیا می شود.


زارع به نو آوری و خلاقیت دانش آموزان اشاره و اطهار کرد: پرورش علمی، اخلاقی، خلاقیت و نوآوری و تقویت تفکر اعتقادی، دین مداری و اخلاق مداری از مهمترین وظایفی که در تربیت دانش آموزان بایستی بدان توجه شود.‌


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه رونق اقتصاد کشور با مهارت آموزی و نوآوری مهیا می شود خاطرنشان کرد: در پرورش نیروهای پویا، مستعد و توانمند بکوشید.

کد خبر 989984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha