تقدیر از کودکان هم نام محمد(ص) و نوجوانان بسیجی

در مراسمی همزمان با هفته وحدت از کودکان هم نام حضرت محمد و نوجوانان بسیجی مسجد الزهرا(س) اراک تقدیر شد.

«علی شعبانی» ضمن گرامیداشت ایام هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) از مراسم تقدیر به همت این کانون خبر داد و گفت: در این مراسم از کودکان مسجدی و اعضای کانون که هم نام حضرت محمد (ص) بودند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) مسجد الزهرا اراک، با اشاره به اینکه همزمان با هفته وحدت سه ویژه برنامه به همت کانون برگزار شد، افزود: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با تعداد محدود در مسجد برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم به 150 نفر از کودکان که همنام حضرت محمد (ص) بودند هدایایی اهدا شد، ادامه داد: این مهم در راستایی تبیین سیره و منش پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین در اعتراض به اهانت دشمنان کوردل به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) انجام شد.

 

این مقام مسئول همچنین به تقدیر از بیش از 20 نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی مسجد نیز اشاره کرد و گفت: این عزیزان نوجوانان و جوانان بسیجی و فعال در برنامه های جهادی و انقلابی بودند که در ایام شیوع کرونا به صورت داوطلبانه و جهادی در فعالیت های مختلف از جمله رزمایش کمک مومنانه و همدلی و مواسات شرکت کردند.

 

شعبانی همچنین به تقدیر از دو نفر از کادر درمانی و پرستاران که نمازگزاران مسجد نیز هستند اشاره کرد و گفت: تقدیر از مدافعان سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) مسجد الزهرا اراک، تقدیر از فرمانده پایگاه بسیج مسجد به دلیل همکاری های گسترده در برنامه های قرارگاه جهادی نور الزهرا(س) را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: قرارگاه جهادی نورالزهرا(س) از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعال بوده و در بخش های مختلف به خدمت رسانی پرداخته است.

 

وی با اشاره به اینکه در این ایام ویژه برنامه هایی به همت کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) با حضور حداکثری و بهره گیری از فضای مجازی برگزار شده است، افزود: خوشبختانه ما در فضای مجازی ورود پیدا کرده ایم و برنامه های فرهنگی کانون مخاطبان زیادی را در این فضا دارد.

 

کد خبر 989988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha