رونمایی از ۵۶ درصد پروژه های هوشمندسازی در روز شیراز

دودمان گفت: ۳۴ درصد از پروژه های هوشمندسازی در بهمن ۹۹ و ۵۶درصد در روز شیراز رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (چهارشنبه 14 آبان) در نشست مجازی کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فناوری اطلاعات از مهمترین ابزار استراتژیک اداره صحیح یک سیستم در حد خرد و است و موجب پیوستگی بین نیروی انسانی و سخت افزار و نرم افزاری و یکپارچگی آنها می شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بدین ترتیب داده های شهری به صورت لحظه ای در اختیار سیاستگذاران قرار گرفته و باعث می شود تا تحلیل درست و دقیقی از واقعیت شهر و جامعه داشته باشیم تا سیاستگذاری و تصمیم خوبی برای شهرمان بگیرند.

وی اضافه کرد: با رشد روزافزون شهرنشینی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات مردم باید با اولویت توجه به هوشمندسازی باشد و شهرداری به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد برای ارایه خدمات به سمت این شاخصه ها برود‌.

دودمان تاکید کرد: استفاده از فناوری های اطلاعات به اعتمادسازی منجر می شود و برای هوشمندسازی شهر شیراز مواردی همچون پارکینگ هوشمند، مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، آنالیز و پایش ترافیک و .... در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: 34 درصد از پروژه های هوشمندسازی در بهمن ۹۹ و ۵۶درصد در روز شیراز رونمایی خواهد شد.

دودمان با اشاره به عملکرد این کمیسیون گفت: کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز در سال ۹۸ با ۲۴ جلسه و سال ۹۹ با ۲۵ جلسه فعالیت کرده است و بیشتر از ۲۰ بازدید میدانی داشته که هوشمندسازی میدان میوه و تره بار شیراز نمونه آن است.

 

کد خبر 990007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha