۹۰ درصد پروژه های سفر استاندار سابق به قاینات اجرایی شد

کریمی گفت: بیش از ۹۰ درصد پروژه های سفر استاندار سابق خراسان جنوبی به شهرستان قاینات اجرایی شده است.

«محمد کریمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: رهاورد سفر  استاندار سابق خراسان جنوبی به شهرستان قاینات ۹۰ مصوبه در راستای توسعه شهرستان قاینات در زمینه های مختلف آموزشی، زیرساختی، تامین آب و مشکلات حوزه تولید بود که تعداد زیادی از آن ها صد درصد تکمیل شده است.

 

 

فرماندار قاینات با بیان اینکه از آغاز  سفر استاندار تا کنون بیش از 90 درصد پروژه های این سفر اجرایی و یا تمام شده است، گفت: بیش از 60 درصد مصوبات سفر صد درصد محقق شده است.

 

 

کریمی در خصوص مصوبه بیمارستان دوم قاینات، گفت: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم قاینات جزو مصوبات سفر استاندار به این شهرستان بود که تا کنون پیمانکار مشخص و کار آغاز شده است، همچنین دانشگاه پرستاری مجدد احیا و پیمانکار، کار را آغاز کرده است.

 

 

وی تصریح کرد: تنها دو مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان به دلیل مشکلات حقوقی اجرایی نشده است.

 

 

 

فرماندار قاینات با بیان اینکه تاکنون پروژه های شاخصی همانند مجتمع گاو شیری خضری دشت بیاض، پروژه های راه، زیرگذر دهشک، ورودی کرغند، کتابخانه روستای تیغاب انجام شده است، گفت: همچنین پروژه های حوزه بهداشت و درمان بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

کریمی در پایان بهره برداری از فاز نخست پروژه فولاد قاین در سال جاری و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی منطقه را از مهمترین مصوبات سفر به شهرستان قاینات عنوان کرد و افزود: هم اکنون نیروهای این کارخانه به صورت بومی در راستای ایجاد اشتغال از طریق آزمون جذب شدند.

کد خبر 990016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha