اعمال محدودیت برای فعالیت واحدهای صنفی در جهرم

شفیعیان از اعمال محدودیت برای واحدهای صنفی به سبب شیوع بالای مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه 14 آبان)، در نشست با مسئولان اتحادیه های صنفی شهرستان جهرم با اشاره به بحرانی بودن وضعیت کرونا در این شهرستان، گفت: بالا بودن شمار مبتلایان به کرونا در جهرم سبب شده تا مجبور به اعمال برخی محدودیت ها برای واحدهای صنفی شویم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به حجم قابل توجه شیوع کرونا از برخی واحدهای صنفی، افزود: آزمایش پیش از ازدواج در شهرستان جهرم به سبب شیوع بالای میزان مبتلایان کرونا تعطیل شده است.

 

وی با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عروسی در شهرستان جهرم، تصریح کرد: واحدهای ارائه دهنده خدمات عروسی باید از ارائه خدمات خودداری کرده در این صورت با آنها برخورد می شود.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه برای فعالیت واحدهای صنفی زمان مشخص شده است، عنوان کرد: فعالیت واحدها از ساعت 9 تا 11 صبح و پنج تا هفت عصر مجاز است.

 

وی به لزوم ارائه خدمات به شیوه پیشخوان در واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: واحدهای صنفی باید از ورود افراد به داخل مغازه ها امتناع کرده و فاصله گذاری باید به نحو مناسب از سوی متصدیان واحدها تاکید شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان تصریح کرد:‌ کارگروه عالی نظارت ستاد کرونای شهرستان جهرم به طور مسمتر بر نحوه اجرای مصوبات نظارت می کند.

کد خبر 990031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha