چرخیدن چرخ کارخانه چوب و کاغذ مازندران بهترین پدافند غیرعامل است

نوری گفت: اگر چرخ‌های کارخانه چوب و کاغذ مازندران بچرخد بهترین پدافند برای ما خواهد بود، امیدواریم این سرمایه ملی در استان با هم‌افزایی بسیج و سپاه بتواند ماموریت‌ها و اهداف خود را عملی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « شهرام نوری» امروز(14آبان) در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت چوب و کاغذ مازندران با مجموعه بسیج و سپاه کربلا گفت: مجموعه بزرگ بسیج اقشار از متخصصان خوبی برخوردار است، ۲۳ قشر در مجموعه سپاه در حوزه‌های مختلف  بسیج اساتید علمی، بسیج سازندگی، اقشار دانش آموزی، کارگری و کارخانجات و اقشار دیگر ماموریت دارند تا در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب موثر باشند.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران با اشاره به استقبال مجموعه چوب و کاغذ مازندران به انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه سپاه، افزود: با مشاهده این اقبال، ما هم خواستیم در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و توان به میدان آوردن مجموعه‌های دیگر همانند بخش دولتی و خصوصی موثر باشیم.

 

نوری تصریح کرد: دو ماه کار کارشناسی پیرامون بحث تفاهم‌نامه انجام شد و در نهایت با فرماندهی مجموعه سپاه تصمیم بر آن شد تا با کمک به مجموعه‌های مختلف در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی نقش‌آفرین باشیم.

 

وی یادآور شد: در این خصوص ستاد راهبردی در استان طراحی کردیم تا در بحث اجرایی شدن هر سه ماه جلسه برگزار شود بررسی‌ها صورت بگیرد و نماینده تام الاختیار رئیس شرکت و اجرایی ما در بحث اجرایی کردن در ذیل ستاد راهبردی قدم بردارد.

 

نوری با اشاره به ظرفیت‌های دیگر بسیج، ادامه داد: مطالبه‌گری وظیفه دیگر بسیج است، این کار شدنی است به شرطی که ما بخواهیم بسیج اثبات کرده که در بحث حمایت از مجموعه ارزشی و نهادهایی که به بحث تولید کمک می‌کنند با تمام توان پای کار است.

 

وی خاطرنشان کرد: چند روز قبل بحث پدافند غیر عامل را داشتیم، گفتیم اگر چرخ‌های این کارخانه بچرخد بهترین پدافند برای ما خواهد بود، امیدواریم به این سرمایه ملی در استان با هم‌افزایی کمک کنیم تا ماموریت‌ها و اهداف این مجموعه و نظام عملی شود.

کد خبر 990057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha