اجرای مانور اقتدار ۳ در نیروگاه شهید سلیمی نکا

نعمتی گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور اقتدار ۳ با مشارکت کلیه ادارات امدادی و سپاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا اجرایی شد.

«محسن نعمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ، مانور اقتدار 3 با مشارکت کلیه ادارات امدادی و سپاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: اهداف این مانور با موضوع حمله هوایی دشمن فرضی و چگونگی مقابله با بحران و ارتقای توانمندی و آمادگی برای مدیریت بحران، انسجام بخشی سازمان ها و ادارات و افزایش توان و سرعت عمل گروه های عمل کننده اعم از درون و برون سازمانی است.

وی گفت: در این مانور آموزش های لازم در شرایط حمله هوایی دشمن از جمله ترک محل کار و رفتن به جان پناه و اماکن امن، خروج اضطراری و راه اندازی واحد سیکل ترکیبی، ترمیم لوله و برقراری جریان گاز، ترمیم کابل های برق و خطوط ارتباطی آسیب دیده، بازگشایی معابر، اطفای حریق از جمله مانورها یانجام شده بوده است.

نعمتی در پایان یادآور شد: احداث جاده فرعی، جلوگیری از نشت مواد شیمیایی، امداد و نجات و انتقال مصدومین، پاکسازی و امحای بمب های گرافیتی در محل پست برق و حراست از دیگر برنامه های مانور در نیروگاه نکا بود که برای برقراری امنیت اجرایی شد.

کد خبر 990059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha