برگزیدگان مسابقه عید تا عید در کردستان معرفی شدند

حجت‌الاسلام علی رستمی گفت: برگزیدگان مسابقه بزرگ عید تا عید که به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، در استان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان گفت: مسابقه اینترنتی عید تا عید ویژه عید قربان تا عید غدیر به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

 

وی افزود: براساس این مسابقه یکهزار و 500 نفر در این مسابقه شرکت کردند و به قید قرعه 34 نفر از بین کسانیکه پاسخ صحیح ارسال کردند بعنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: براساس این مسابقه اینترنتی بیست سوال چهار جوابی طراحی و در سایت تبیان کردستان منتشر شد.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: مسابقه یاد شده در خصوص مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه صافات بود که منبع سوالات مسابقه از تفسیر نور دکتر مصطفی خرمدل بود.

 

حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد: اسامی برگزیدگان این مسابقه اینترنتی بر روی سایت تبیان کردستان به آدرس www.tebyan-kd.ir درج شده است.

 

وی اضافه کرد: این اداره‌کل به مناسبت ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» برگزار کرده که خانواده‌های کردستانی تا ۲۶ آبانماه فرصت دارند در این مسابقات شرکت کنند.

 

کد خبر 990080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha