غربی ها در برابر اقتدار جوامع اسلامی راه به جایی نخواهند برد

امینی با اشاره به اینکه مقدسات خط قرمز مسلمانان است، گفت:فرهنگ و ذات تمدن غربی هیچگاه پیشرفت مسلمانان را بر نمی‌تابد و بی‌شک در برابر اقتدار جوامع اسلامی راه به ‌جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» شامگاه(۱۴ آبان) در محفل هنرمندان خراسان رضوی و واکنش جامعه هنری به توهین‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: ماشین توسعه جوامع اسلامی از جمله ایران هیچگاه برای غربی‌ها به‌خصوص در ۲۰۰ سال اخیر قابل پذیرش نبوده و نیست و معتقدیم که این تضادها در فرهنگ و ذات تمدن غربی است که هیچگاه پیشرفت مسلمانان را بر نمی‌تابند و بی‌شک در برابر اقتدار جوامع اسلامی راه به‌جایی نخواهند برد.

 

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه مقدسات خط قرمز مسلمانان است، افزود: غربی‌ها همواره ادعای حقوق بشر دارند، اما می‌بینیم که در عمل خود به حقوق دیگران احترام نمی‌گذارند و از جمله این موارد می‌توان به تمسخر حجاب بانوان مسلمان، اهانت به پیامبر اکرم(ص) و بی‌احترامی به رهبر جوامع مسلمان که بیش از یک ‌میلیارد عاشق و دلداده دارد اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه توهین‌ها نشانه ضعف است و قطعاً این مکر و حیله‌ها غربی‌ها به خودشان باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: مسلمانان به هیچ گروهی اهانت نکرده‌اند و برای همه ادیان احترام قائل هستند و به‌همین جهت توهین به مقدسات خود و در راس آنان قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) را هرگز نمی‌پذیرند.

 

امینی تاکید کرد: در آیات نورانی قرآن کریم در چندین آیه به وجود مبارک حضرت محمد(ص) اشاره شده و علما، شعرا، هنرمندان و نویسندگان هرکدام با اشعار، آثار، قلم، زبان و بیان خاص خود به نقش و جایگاه پیامبر اکرم(ص) اشاره کرده‌اند که خود مواردی مستند در عشق و ارادت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بوده و هست.

کد خبر 990081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha