آغاز ثبت نام اعضای کانون سالار شهیدان برای شرکت در مسابقات مدهامتان

طاهری گفت: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد برای شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود ثبت نام کردند.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد برای شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود ثبت نام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: فعالان قرآنی این کانون پس از شرکت در چندین دوره آموزشی که همچنان هم ادامه دارد برای حضور در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان آمادگی لازم را به دست آورده اند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد هر ساله تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان قرآنی را برای شکت در مسابقات مختلف قرآنی آموزش می دهد.

 

طاهری گفت: فعالان قرآنی این کانون با حضور در این مسابقات با نواقص خود آشنا می شوند و آن ها برطرف می کنند و برخی از قرآن آموزان این کانون نتایج مطلوبی کسب می کنند و راهی مسابقات بالاتر نیز می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: قرآن آموزان این کانون امسال در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز و اذان و مکبری چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

گفتنی است: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذر سال جاری می‌توانند نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

 

خاطرنشان می شود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

کد خبر 990109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha