آغاز طرح بسیجیان «آمر سلامت، پشتیبانان مدافعان سلامت» در جهرم

احمدی جابری از آغاز طرح «آمر سلامت، پشتیبانان مدافعان سلامت» به همت بسیجیان نواحی مختلف شهرستان جهرم خبر داد.

«غلامعلی احمدی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «آمران سلامت پشتیبانان مدافعان سلامت»، توسط تعدادی از بسیجیان برادر وخواهر در قالب تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر آغاز شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: این تیم‌ها به جهت پشتیبانی از نظام سلامت و کمک به فرهنگ سازی استفاده از ماسک تشکیل شده و با هدف قطع زنجیره بیماری،کار آموزش و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در معابر عمومی و سطح جامعه به عهده دارند.

 

 وی با اشاره به اینکه بسیجیان شهرستان ضمن تذکر لسانی محترمانه به افراد فاقد ماسک، نسبت به اهداء ماسک به این افراد اقدام می‌شود، بیان کرد: نصب پوسترهایی با همین موضوع در سطح مغازه ها و تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از دیگر فعالیت های مجریان این طرح است.

 

احمدی جابری خاطرنشان کرد: توفیق و سلامتی برای مدافعان عرصه سلامت و شفای بیماران آرزومدیم و از همه همشهریان برای رعایت موازین بهداشتی و عمل به اصل (تذکر لسانی وظیفه همگانی) در قبال همه معروفات و منکرات دعوت می‌کنیم. 

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم در پایان گفت: با این قبیل حرکت‌ها و فعالیت‌های جهادی ضد عفونی و تهیه بسته‌های کمک معیشتی توسط بسیجیان شاهد کاهش و کنترل بیماری کرونا و تبعات این بیماری در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 990115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha