خدمت به مردم همیشه ماندگار است/لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه خراسان جنوبی

آیت الله عبادی باید تمام ظرفیت ها برای توسعه استان خراسان جنوبی و خدمت به مردم بکار گرفته شود، گفت: خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (15 آبان) در دیدار با استاندار جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: باید مسئولان قدر فرصت هایی که برای خدمت به مردم فراهم می شود را بدانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته مسئولی در استان حضور داشت که کار و وظایف قانونی خود را بدرستی انجام می‌داد، افزود: اما مدتی بعد از اینکه مسئولیتش در استان تمام شده بود، نقل می کرد که در زمان مسئولیتش برخی کارها را می توانسته برای مردم با توجه به اختیاراتی که داشته انجام دهد اما در حالی که خلاف قانون نبوده انجام نداده و از این موضوع ابراز پشیمانی داشت.

 

وی ادامه داد: هر فردی که مسئولیتی را قبول می کند، آینده اشخاص مرتبط با مسئولیتش با اقداماتش گره می خورد بنابراین قبول این مسئولیت ها مانند بذری است که کاشته شود و بعد از مدتی باید برداشت کرد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید تمام ظرفیت ها برای توسعه خراسان جنوبی و  خدمت به مردم بکار گرفته شود، عنوان کرد: خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی با وجود مشکلات اما هماهنگی و همکاری بین مردم و مسئولین وجود دارد و امیدواریم حضور استاندار جدید منشاء خیر باشد و بعد از دوران مسئولیت شما مردم خاطرات شیرینی از شما به یاد داشته باشند.

 

امام جمعه بیرجند در پایان برای همکاری با استاندار جدید خراسان جنوبی در راستای رفع مشکلات استان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 990146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha