اجرای طرح زمستانی در راهداری همدان

صادقی گفت: بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

«صفر صادقی راد » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگام را تجربه می کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه ها در حال انجام است.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به عملیات راهداری زمستانی افزود: بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نیروی مجرب راهداری به شکل شیفتی در راهدارخانه های استان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف، عملیات بازگشایی محورهای استان را انجام دهند.

 

وی گفت: راهداران با تمام توان روان سازی ترافیک، سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمام مسیرها را بر عهده دارند.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

 

صادقی راد با بیان اینکه حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه کوچک‌ترین اختلال در محورهای مواصلاتی صدمات جبران ناپذیری را به طور مستقیم و غیر مستقیم بر پیکره اقتصاد وارد می‌کند برنامه ریزی های مربوط به راهداری با هدف حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان مهم بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت:  رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

 

کد خبر 990154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha