۲۱ آبان، آخرین مهلت شرکت در مسابقه مجازی «ما امت محمد (ص) هستیم»

دولت آبادی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی «ما امت محمد(ص) هستیم»، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه مجازی تا ۲۱ آبان ماه امسال است.

«علیرضا دولت آبادی» به برگزاری مسابقه مجازی «ما امت محمد(ص) هستیم» اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این مسابقه همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) آغاز شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این مسابقه در سه بخش «فیلم کوتاه موبایلی»، «نقاشی» و بخش «پیامکی» پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه در بخش فیلم کوتاه موبایلی علاقه مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع ترتیل پنج آیه از سوره محمد (ص)، یک جمله خطاب به پیامبر (ص) برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه بخش نقاشی نیز ویژه دو گروه سنی پنج تا هشت و 9 تا 13 سال برنامه ریزی شده، ادامه داد: موضوع های این بخش «امت محمدی، وحدت اسلامی، همبستگی کشورهای مسلمان و همبستگی نژادها و قبایل مختلف» است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه مجازی تا 21 آبان ماه امسال است، گفت: شرکت‌کنندگان در دو بخش فیلم کوتاه موبایلی و نقاشی می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی گپ، ایتا و سروش برای شماره 09117708706 ارسال کنند.

 

وی گفت: در بخش پیامکی این مسابقه نیز سه سوال درباره وقایع زمان ولادت پیامبر اکرم(ص) مطرح شده و علاقه مندان می‌توانند اعداد گزینه‌های صحیح را به همراه نام و نام خانوادگی، سن و شهر محل سکونت به سامانه 10008940171 بفرستند.

کد خبر 990170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha