زندگینامه شهید «رحیم رضایی گرجان» برای اعضای کانون شهید ذاکر توسلی روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی گفت: زندگینامه شهید «رحیم رضایی گرجان» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

«جلال دادرس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه شهید «رحیم رضایی گرجان» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون روایت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی تصریح کرد: این حرکت فرهنگی توانسته نوجوانان و جوانان را با دوران دفاع مقدس و منش رفتاری و آموزه های دینی شهدا آشنا تر کند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا تابع ولی فقیه زمان بودند و همه پیروزی ها را مدیون تفکر انقلابی امام راحل هستند و امروز نیز نوجوانان و جوانان باید تابع مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان باشند.

 

دادرس اظهار داشت: رشادت رزمندگان برای دفاع از حریم عزت و استقلال کشور بود و ما نیز به پیروی از راه آنها باید با استفاده از توان داخلی در حوزه های مختلف راه دفاع پیروزمندانه شهدا را ادامه دهیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ذاکر توسلی ادامه داد: استکبار همیشه به دنبال ضربه زدن به توان داخلی کشور بوده و هست و باید این توطئه ها و دسیسه ها را با اتکا به توان داخلی و حمایت از تولیدات داخلی خنثی کنیم.

 

شهید والامقام رحیم رضایی گرجان در 25 اسفندماه 1345 به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحصیلی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و در 26 آذرماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: وابستگی های دنیوی را کنار گذاریم و غیر خدا به هیچ نیندیشیم. چه روزها و چه شب ها مستانه از خداوند تبارک و تعالی درخواست کرده که مرا به مقام بالا و شهادت مفتخر کند. آخرین آرزویم این بود که خداوند آخر عمرم را ختم به شهادت بنماید.

 

کد خبر 990183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha