راه اندازی سامانه «دیده بان»

کشفی نژاد گفت: سامانه «دیده بان» با هدف رسیدگی به نظرات و شکایت های مردمی در مورد مراکز تحت نظارت بهزیستی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (پنج شنبه 15 آبان) در جمع خبرنگاران از راه اندازی سامانه «دیده بان» خبر داد و گفت: سامانه ملی نظارت مردمی بهزیستی (1482) با عنوان «دیده بان» به زودی راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این سامانه با هدف ثبت ایده ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی ایجاد و در سراسر کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: مردم می توانند شکایت های خود در مهد‌های کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولان و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپ‌های ترک اعتیاد، مراکز نگهداری ایتام و کودکان کار و بی سرپرست و کلینیک‌های مددکاری و ... را که تحت پوشش بهزیستی هستند در این سامانه ثبت کنند.

کشفی نژاد با اشاره به مزایای این سامانه بیان کرد: دقت، سرعت و صحت در رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات، هدف اصلی این سامانه است.

مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد: بعد از راه اندازی سامانه «دیده بان» و طی دوره آزمایشی شماره تلفن 1482، سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت، ثبت نظرات و پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

کد خبر 990185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha