مدیریت و برنامه ریزی در بحران جدی گرفته شود

فتح اللهی با بیان اینکه با عملکرد صادقانه رضایت عموم مردم جلب و مشارکت ها افزایش می یابد گفت: مدیریت و برنامه ریزی در بحران جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ) در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت اظهار کرد: همه دستگاه‌های ذی ربط از هم اکنون بایستی آمادگی لازم برای فصل زمستان را داشته باشند.


فرماندار رشت با بیان اینکه بحران را جدی بگیرید گفت: با توجه به تجربیات برف سال های گذشته از هم اکنون بایستی نواقض شناسایی و برطرف شود.

 

وی ادامه داد: بحران برف را سبک نشمرید، مشکلات و موانع راه و سوخت شناسایی، بررسی، برنامه ریزی و مدیریت شده و از هم اکنون اجرا شود.

 

فتح اللهی اذعان کرد: رضایت مردم با فعالیت گسترده مسئولان مهیا می شود اگر برنامه ریزی درست و صادقانه باشد شاهد پاسخ مشارکت مردمی خواهیم بود.

 

فرماندار رشت تصریح کرد: رشت ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از یک میلیون جمعیت شهرستان رشت ۸۰ درصد جمعیت در رشت و ۲۰ درصد در روستا ساکن هستند.‌

 

وی افزود: عملکرد ضعیف در شهر رشت دیگر شهرستان ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
 

فتح اللهی اضافه کرد: برق، گاز، بنیاد مسکن از جمله سازمان هایی هستند که علاوه بر راهداری، ماشین‌های سنگین و سبک برای بازگشایی راه‌ها در اختیار دارند و باید از اکنون آماده باشند.

 

فرماندار رشت خاطر نشان ساخت: دهیاران و بخشداران با مدیریت و با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی روستا و تراکتورهای موجود در روستا می توانند از این مقوله بهره گرفته و در بحران، از بسته شدن را‌ه‌ها به مدت طولانی جلوگیری کنند.

کد خبر 990188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha