سیستم بانکی بايد حامی توليدكنندگان باشد

خسروی اسفزار گفت: سیستم بانکی باید حامی واحدهای تولیدی برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (۱۵ آبان) با مديرکل اقتصاد و دارایی و خراسان جنوبی، مدیرکل گمرک، مدیرکل بیمه ایران، مدیر امور مالیاتی و رئیس شورای هماهنگی بانک ها دیدار کرد.

 

«حسین خسروی اسفزار» نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مردم رکن اصلی و اساسی انقلاب هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم تقسیم کار و هماهنگی بیشتری بین دستگاه اجرایی و نظارتی، ادامه داد: باید با توجه و هماهنگی بیشتر به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم رسیدگی شود.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه سیاست مجلس تعامل با دولت است و در استان نمایندگان همین سیاست دنبال می کنند، افزود: باید قوانین به نفع مردم تفسیر شود و مدیران سختگیری بی‌مورد نداشته باشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان بیمه و امور مالیاتی در این اوضاع اقتصادی و کرونا باید بیش از گذشته به مردم توجه کنند، تاکید کرد: باید از هر ظرفیتی در راستای حمایت و کمک به مردم استفاده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد کشور و استقلال است، از شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی درخواست کرد حامی واحدهای تولیدی برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید باشند.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: بانک ها باید به تقویت توان تولید کشور و همه کسانی که در حوزه سرمایه گذاری و تولید فعالیت دارند، کمک کنند.

کد خبر 990203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha