تهیه و توزیع بسته های بهداشتی در قالهر/ آموزش های توجیهی کرونایی

سهرابی از تهیه و توزیع بسته های بهداشتی به مناسبت هفته وحدت در بین اهالی روستای قالهر خبر داد.

«اسماعیل سهرابی» ضمن گرامیداشت هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال به دلیل شیوع موج جدید ویروس منحوس کرونا و اهمیت سلامت اهالی روستا ما از برگزاری برنامه های جشن و شادی همچون سال های گذشته صرف نظر کردیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر افزود: بجای برگزاری برنامه های جشن و شادی که سلامت هم ولایتی ها را به خطر می اندخت اقدام به انجام کار فرهنگی و آموزشی با همکاری هلال احمر و دهیاری کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا پک های بهداشتی برای اهالی تهیه شد، ادامه داد: 300 پک بهداشتی به همت اعضای کانون و خیرین تهیه شد و در این ایام در بین اهالی توزیع شد.

سهرابی با بیان اینکه این پک های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، ژل ضد عفونی و ... بود، ادامه داد: همزمان با توزیع  بسته های بهداشتی، آموزش های بهداشت فردی و راه های مبارزه با ویروس کرونا به اهالی داده می شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع روستای قالهر برگزاری اینگونه برنامه ها را راهی برای آشنایی هر چه بیشتر افراد با مراقبت های فردی دانست و بیان کرد: با این آموزش های چهره به چهره مردم جدی تر با این ویروس برخورد کرده و با خود مراقبتی و رعایت اصول و پرتکل های بهداشتی علاوه بر سلامت خود و خانواده با مدافعان سلامت همکاری می کنند.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت های گسترده ای را در راستای ضد عفونی و گندزدایی محله های روستا، کمک به نیازمندان، تهیه و توزیع پک ها و بسته های بهداشتی و معیشتی و فعالیت های آموزشی داشته است.

 

سهرابی اضافه کرد: امید است با رعایت اصول بهداشتی هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس از جامعه و دنیا باشیم و دوباره همچون گذشته بتوانیم به فعالیت های فرهنگی و آموزشی بپردازیم.

کد خبر 990204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha