لغو برگزاری نماز جمعه در ۷ منطقه کهگیلویه و بویراحمد

پناهی گفت: با توجه به وضعیت سیاه و قرمز و هشدار‌های ستاد مقابله با کرونا به منظور رعایت اصول بهداشتی، نماز جمعه این هفته در یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام، باشت، چیتاب و سوق برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «صفدر پناهی» به خبرنگاران، گفت: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا و وضعیت سیاه و قرمز، نماز جمعه امروز شانزدهم آبان ماه در بیشتر شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به وضعیت سیاه، قرمز و هشدار‌های ستاد مقابله با کرونا به منظور رعایت اصول بهداشتی نماز جمعه این هفته در یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام، باشت، سوق و چیتاب برگزار نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه خود را متعهد به رعایت ضوابط ابلاغی ستاد مقابله با کرونا مربوط به سلامت مردم و جامعه می‌داند، ادامه داد: نماز جمعه در شهر‌های دنا، بهمئی و مارگون با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

پناهی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری مربوط به جمعه‌های بعد متناسب با شرایط و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا اتخاذ می‌شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به عنوان راهکار‌های مقابله با بیماری فراگیر کرونا ضرورت دارد، از مردم خواست نهایت همکاری را با متولیان امر داشته باشند.

 

وی گفت: هر گونه بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حق الناس است و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.

 

کد خبر 990373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha