پیوستن اعضای کانون «منتظران نور» به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)»

نیک جو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با نوشتن احدایثی از حضرت محمد (ص) و انتشار آن در فضای مجازی به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» پیوستند.

«رضا نیک جو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انتشار کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی و در پی آن حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام ضد حقوق بشری، خشم و انزجار جوامع اسلامی را بر انگیخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه در همین راستا و به مناسبت ایام مبارک ولادت پیامبر(ص) و هفته وحدت، پویش بین‌المللی «پیامبر رحمت(ص)» به همت ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به اجرا در آمده است، افزود: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز به منظور پاسخ به اقدام موهن غرب در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) به این پویش پیوستند.

 

وی بیان کرد: اعضای این کانون با نوشتن احادیثی از پیامبر اعظم (ص) و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در این پویش شرکت کرده و گامی هر چند کوچک در حمایت از مقدسات به ویژه پیامبر مهربانی ها برداشتند.

 

نیک جو با تاکید بر اینکه  پویش با هدف محکومیت این حرکت هتاکانه، و دفاع از ساحت قدسی پیامبر رحمت راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: در این پویش از علاقه‌ مندان به پیامبر اکرم (ص) دعوت شده است، ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در راستای حمایت از پیامبر خوبی ها در فضای مجازی ارادت خویش را به نبی مکرم اسلام (ص) اعلام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم تصرح کرد: شرکت در چنین پویش هایی بهترین فرصت است تا بیش از پیش عشق و ارادت خود را به حضرت محمد (ص) نشان داده و رأفت، مهربانی و اخلاق والای پیامبر گرامی اسلام را به رخ جهانیان بکشانیم.

 

وی با اشاره به استقبال اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» عنوان کرد: نوجوانان، جوانان اعضای این کانون فرهنگی و هنری با در دست داشتن حدیثی از حضرت محمد (ص) و انتشار تصویر آن در فضای مجازی در این پویش شرکت کردند.

 

نیک جو در پایان ضمن بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات به ویژه ساحت مقدس حضرت محمد (ص) برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست، تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» این اقدام هتاکانه را محکوم کرده و اعلام می دارد که تا آخرین نفس پشتوانه،‌ حامی و تابع مقدسات و اهل بیت (ع) بوده و در این راستا از هیچ اقدام خصمانه ای هراس ندارند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 990429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha