انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا و اثرگذار است

سردار بوعلی گفت: انقلاب ما یک انقلاب پویا و اثرگذار است و به عنوان یک الگوی مقاومت از سوی حضرت امام خمینی (ره) به جهان ارائه شد و در دوران دفاع مقدس نیز نمود این مقاومت آشکار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، شامگاه روز گذشته (پنج شنبه 15 آبان) در رویداد بین المللی سفیران انقلاب اسلامی که به صورت مجازی توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: تاثیر عمیق انقلاب اسلامی نه تنها در کشور بلکه در فراسوی مرزها مشهود است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: انقلاب ما یک انقلاب پویا و اثرگذار است و به عنوان یک الگوی مقاومت از سوی حضرت امام خمینی (ره) به جهان ارائه شد و در دوران دفاع مقدس نیز نمود این مقاومت آشکار شد.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی در عرصه های مختلف، مقاومت است و اطاعت از رهبری و مقاومت در مقابل استکبار موجب پیروزی ما شد و پس از دفاع مقدس شاهد الگوبرداری مفهوم دفاع مقدس در سایر کشورهای مسلمان بودیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان اسطوره مقاومت عنوان کرد: این شهید بزرگ، تمامی محورهای مقاومت در کشورهای اسلامی را متحد کرد و به آنها آموخت که مقاومت در برابر استکبار به پیروزی خواهد رسید.

سردار بوعلی با تاکید بر اثر گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این اثرگذاری که با سرعت در حال پیشرفت است موجب عاجز شدن جبهه کفر در جهان شده است.

کد خبر 990441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha