دعوای دموکرات و جمهوری خواه بر سر حاکمیت الله و استکبار ستیزی ایران است 

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: جمهوری خواه و دموکرات ۲ لبه‌ یک قیچی هستند و دعوای آنها بر سر حاکمیت الله، روحیه استکبار ستیزی و زمینه سازی ایران برای صبح ظهور مهدی آل فاطمه است 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: جمهوری خواه و دموکرات ۲ لبه‌ یک قیچی هستند و دعوای آنها بر سر حاکمیت الله، روحیه استکبار ستیزی و زمینه سازی ایران برای صبح ظهور مهدی آل فاطمه است و ما تا زمانی که ما دنبال زمینه سازی برای صبح ظهور باشیم، نمی توانیم به استکبار لبخند بزنیم.
 

 

 




امام جمعه جیرفت با اشاره به گرانی های اخیر، بیان کرد: ان شاء الله با تشکیل قرارگاه هفدهم ربیع شاهد بهبود وضعیت بازار خواهیم بود و در مدت زمان کوتاه ممکن است برای چراغ سبز مذاکرات، مقداری بهبود در بازار اتفاق افتد.



 

 

 


وی اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که از بهمن امسال تا تیر سال آینده موضوع مذاکره را به سرانجامی برساند، زیرا می داند با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی، رویاهای آنها نقش بر آب می شود.
 

 

 

 

 



حجت الاسلام سعادت فر خاطرنشان کرد: در این چند ماه آینده، بوی توطئه‌ جدا کردنِ امت از ولی فقیه به مشام می رسد و مومنین مراقبت کنید و همه بدانند که این ملت، ملت امام حسین (ع) است و بدانید که حل مشکلات به بهانه مذاکره، یک سراب بیش نیست.
 

 

 

 

 



خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند؛ من برای امت خودم از بی‌تدبیری بیشتر می ترسم تا فقر، زیرا فقر درمان دارد اما بی تدبیری، جامعه را دچار فلاکت می‌کند.
 

 

 

 

 


وی ابراز کرد: رهبری فرمودند؛ که روی کار آمدن افراد مختلف در آمریکا ممکن است سرعت انهدام آمریکا را کم یا زیاد کند اما این، موردی حتمی است.


 

 

 

 

 


حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: خلاف تدبیر است که حل مشکلات داخل کشور را بعضی ها به انتخابات آمریکا گره بزنند و یادمان نرود که آمریکا شیطان بزرگ است بنابراین ما باید در مقابل سیاست‌های مختلف آمریکا،  قوی شویم.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: یکی از عوامل تشکیل دولت اسلامی، داشتن روحیه نظارت عمومی است و محصول داشتن این روحیه، به اسم امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و اگر این روحیه حاکم نباشد، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه نمی شود.


 

 

 




امام جمعه جیرفت اضافه کرد: این گونه نیست که با یکبار انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه انجام شده باشد بلکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید استمرار داشته باشد و داشتن استمرار مهم است.

 

 

 

 

 


وی بیان کرد: در قرآن کریم انجام امر به معروف و نهی از منکر بر نماز، روزه و ولایت تقدم دارد و اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضعیف شود، پایه و اساس واجبات دیگر هم متزلزل می شود.



 

 

 

 



حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: داشتن روحیه نظارت عمومی، یک روحیه دوستی است و انسان، نمی‌گوید که هر کسی در گور خودش می خوابد.




 

 

 



خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: مطابق قرآن مردان مومن و زنان مومنه وظیفه دارند، یعنی همه زنان و مردان نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند و انسان های مومن، نسبت به زندگی محرومین، با پرداخت زکات اهمیت می دهند.


 

 

 



وی اظهار کرد: با توجه به تغییر روش آموزش در کشور، یکی از نذرهای خوب در این روزها، هدیه دادن گوشی همراه به خانواده‌های نیازمند است.

 

 

 

 



حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: انسان های مومن در حل مشکلات جامعه نقش‌آفرین هستند و سلبریتی ها نمی توانند دغدغه‌مند حل مسائل اجتماعی باشند.
 

 

 

 

 

 




امام جمعه جیرفت ابراز کرد: از جمله موارد مانع انجام امر به معروف انجام امر به معروف و نهی از منکر، داشتن روحیه ترس و دومین مانع از انجام امر به معروف و نهی از منکر، داشتن روحیه طمع و تملق است.



 

 

 

 

وی یادآور شد: ۲۱ آبان ماه، سالروز شهادت طهرانی مقدم است و رهبری در موردش فرمودند؛ وی کسی بود که هرچه قول داد عمل کرد و شهید طهرانی‌مقدم گفت؛ بر قبرم بنویسید که اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند.

 

 

 



حجت الاسلام سعادت فر در خاتمه تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که باید مورد توجه باشد، سبک تغذیه است و انسان باید در کنار غذاهایی که طبع سرد دارند از غذای‌هایی که طبع گرم دارند مانند سیاه دانه با عسل نیز استفاده کند و پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ هیچ دردی نیست مگر این که سیاهدانه برایش درمان است، امام رضا (ع) فرمودند؛ از بوی گل نرگس زیاد استفاده کنید زیرا از زکام جلوگیری می‌کند.

کد خبر 990457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha