شرایط اقتصادی فعلی زیبنده مردم انقلابی نیست

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه علاج حل مشکلات در درون کشور است، گفت: شرایط اقتصادی فعلی زیبنده مردم انقلابی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: دشمنان اسلام از گسترش این در دنیا می هراسند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: با کشیدن کاریکاتور و اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) نمی توان جلوی گرایش به دین مبین اسلام را گرفت.

 

وی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز انتخابات آمریکا مورد تمسخر جهانیان قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: این اتفاقات در آمریکایی که مدعی توسعه است نشان دهنده افول آنها می باشد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به ادعای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: راهی که آنها در سال ۸۸ به برخی خود فروخته‌ ها یاد دادند گریبان خودشان را گرفت.

 

وی از گرانی های بی منطق انتقاد کرد و افزود: گرانی ‌های بی ‌منطق به دلیل کم ‌کاری بسیاری از افراد است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا، ناهماهنگی بین وزارت خانه ‌ها را غیر قابل توجیه دانست و گفت: گاهی اوقات سیاست‌ های یک بام و دو هوای صدا و سیما هم قابل نقد است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه علاج حل مشکلات در درون کشور است،اظهارکرد: راهکار ما اقتصاد مقاومتی و داشتن ایران قوی در عرصه‌ های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی فعلی زیبنده مردم انقلابی نیست، تصریح کرد: دولت نباید منتظر انتخابات آمریکا باشد و در فرصت باقیمانده به مردم خدمت کند، این گرانی ‌ها اعتماد مردم به جایگاه دولت را کاهش می ‌دهد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به رونمایی از موشک ‌های هوافضای سپاه اشاره کرد و گفت: رونمایی از موشک های هوافضا تنها گوشه ‌ای از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان هر چقدر اعمال خصمانه انجام دهند کشور ما قوی ‌تر می ‌شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به جنگ قره باغ و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با این جنگ، خاطرنشان کرد: ارمنستان باید از اراضی اشغال شده خارج شود و با منطق و مذاکره مشکل خود را حل کنند، تنها راه حل جنگ قره باغ خروج ارمنستان از مناطق اشغالی است.

کد خبر 990460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha