دیدار امام جماعت مسجد داودقلی زنجان با دانش آموزان

دانش آموزان زنجانی در سکوت کرونایی و تعطیلی مدارس با اقدام متفاوت حجت الاسلام ولایتی، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان غافلگیر و خوشحال شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به مناسبت روز دانش آموز در اقدامی نو با رعایت مسائل بهداشتی به درب خانه دانش آموزان مناطق رفت و ضمن تبریک روز دانش آموز  جویای احوال و برنامه های درسی شان شد.

 


در این دیدارهای کوتاه به دانش آموزان حس وحال خوبی دست داد و از این اقدام تازه روحانی متبسم شهرشون تقدیر و قدر دانی کردند.

 


حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به هر یک از دانش آموزان که به دیدارشان رفت هدایایی به همراه نوشته ای کوتاه تقدیم کرد.

 


این حرکت فرهنگی مورد استقبال و تقدیر والدین دانش آموز نیز قرار گرفت و برخی از این عزیزان هم در مقابل هدیه کوچکی به حاج آقای ولایتی دادند.

 


حجت الاسلام ولایتی در پایان بعد از دیدار با دانش آموزان مقاطع مختلف دبستان، راهنمایی و دبیرستان گفت: دانش آموزان امیدهای ایران هستند و چشم وچراغ جامعه در آینده خواهند بود.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: امام راحل فرمودند: امید من به شما دبستانی هاست، امید من به شما جوانان است؛ و این یعنی باور قشر جوان و نوجوان، قشری که کشور را نجات می دهد و حفظ می کند.

 


به گفته ولایتی، ما وظیفه داریم قدر قشر نوجوان وجوان را بیش از پیش بدانیم و به این ثروت های انسانی ارزشمند بیشتر توجه کنیم و برای آنان شرایط علمی، تفریحی و ورزشی سالم و تخصصی فراهم کنیم.

 

وی، دل جوان ونوجوان را مثل زمین حاصلخیز و هموار دانست که اگر درست و به موقع سرمایه گذاری شود جامعه گلستان می شود و مشکلات ومعضلات عملا بی معنا می شود اما متولیان ما از این امر مهم غفلت کرده اند و برنامه ریزی موثر، عملی و مدون برای این موضوع ندارند که یکی از موارد این امر مهم شناخت استعدادها و ایجاد کانال صحیح و عملی برای شکوفایی آنان است.

 


ولایتی ادامه داد: در این حوزه حساس می طلبد نظام آموزشی و تربیتی ما بدون دخالت مسائل سیاسی وجناحی جهاد کند؛ چرا که دشمن با تمام ابزارهای خود برای دور کردن جوانان و نوجوان از هدف آرمانی و متعالی آنان به میدان آمده است.

 


امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در پایان به برنامه های فرهنگی و تربیتی خود در این امر اشاره کرد و افزود: سعی داریم با ایجاد ارتباط صمیمی و علمی با دانش آموزان ومدارس به تحقق انقلاب فرهنگی و تربیتی خواست رهبر معظم انقلاب برسیم.

کد خبر 990535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha