تهیه و توزیع ۵۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند دوپلانی

حاجبی دوپلانی از توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستای دوپلان خبر داد و گفت: این بسته های لوازم التحریر با همکاری و مشارکت مردم، خیرین و سایر عوامل مسجد تهیه شده است.

«نوروز حاجبی دوپلانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، کانون یوسف زهرا (عج) چهارمین مرحله از این رزمایش را برپا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عج) مسجد امام خمینی (ره) روستای دوپلان ادامه داد: اعضای این کانون در چهارمین مرحله از این رزمایش ۵۰ بسته لوازم التحریر را تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

 

وی ابراز کرد: ارزش هریک از بسته های لوازم التحریر حدود ۲ میلیون ریال است که توسط فعالان کانون به دست نیازمندان شناسایی شده رسید.

 

حاجبی دوپلانی گفت: این اقدام خداپسندانه با همکاری و مشارکت مردم، خیرین، کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عج) و سایر عوامل مسجد امام خمینی (ره) روستای دوپلان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عج) مسجد امام خمینی (ره) روستای دوپلان با اشاره به اینکه اجرای این رزمایش در قالب طرح ملی راهکار ۲ انجام شد گفت: کمک به نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عج) تا اتمام کرونا ادامه دارد.

 

کد خبر 990548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha