۱۲۰۰ بسته گوشت بین خانواده های نیازمند در قزوین توزیع می شود

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ناحیه کرونا در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: برای سومین بار در سال جاری و با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، یک هزار و 200 بسته گوشت در استان قزوین توزیع خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این بسته ها بین خانواده های نیازمند، خانواده های از کارافتاده، آسیب دیده از ناحیه کرونا و خانواده های بدسرپرست توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: به منطوز توزیع این بسته ها، خانواده های نیازمند توسط کانون های  فرهنگی هنری مساجد که در شهرها و روستاهای استان مشغول فعالیت هستند، در حال شناسایی و احصا هستند که بر این اساس بسته های یک و نیم کیلویی گوشت بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: البته کانون های مساجد استان قزوین از زمان شیوع کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی را با کمک خیران در بین خانواده های نیازمند داشتند و این کار همچنان در کانون ها ادامه دارد.

کد خبر 990584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha