رتبه برترکانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) کرمان در جنوب شرق کشور/ نشست اصحاب رسانه با محوریت شهید سلیمانی برگزار می شود

شجاعی از کسب رتبه برتر کانون خادمان رسانه ای امام رضاعلیه السلام استان کرمان در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: بخش جنبی جشنواره در کرمان و با نشست تخصصی اصحاب رسانه با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

حامد شجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ گفت: کانون های خبر، رسانه و فضای مجازی پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجموعه دبیرخانه کانون های خدمت رضوی هستند لذا باید با هماهنگی و تلاش بیشتری در حوزه معرفی و ترویج فعالیت های آستان قدس رضوی و کانون های خدمت رضوی انجام شود.

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام استان کرمان تصریح کرد: با توجه به شناسایی ظرفیت های رسانه ای، نیروهای مستعد و متخصص استان؛ یک نفر از خادمیاران رسانه در شهرستان ها را به عنوان رابط رسانه با کانون های محله ای و موضوعی انتخاب کردیم که وظیفه پوشش خبری و رسانه ای برنامه های شهرستان را بر عهده دارد.

 


وی افزود: با جذب و سازماندهی خادمیاران و شناسایی افراد متخصص و مجرب، دبیران کارگروه های خبر، فیلم و مستند، عکس و گرافیک، فضای مجازی، آموزش و سواد رسانه ای، وقف و نذر رسانه، امور هماهنگی شهرستان ها از بین خادمیاران فعال و علاقه مند به خدمت انتخاب و به دبیرخانه امور رسانه مشهد مقدس معرفی شد و با نظارت دبیران کارگروه ها تقسیم کار بین خادمیاران براساس لوح خدمتی انجام می شود.

 


مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان از ضبط حدود یک هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه مذهبی در دهه اول ماه محرم توسط خادمیاران رسانه استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و محدودیت‌ برگزاری مراسم عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان به منظور استفاده حداکثری و بهره مندی بیشتر محبین اهل بیت(ع) از این فضای معنوی، طرح منبر مجازی را با مشارکت کانون مداحان رضوی در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

 


وی افزود: برنامه‌های ماه محرم در این استان با ویژه ‌برنامه «اذن عزا» با حضور مداحین و ذاکرین اهل بیت(ع) از جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شب اول محرم آغاز شد؛ ویژه‌ برنامه «ضریح هشتم» نیز از جمله طرح های ابتکاری کانون رسانه استان در دهه اول محرم بود که به منظور تکریم کادر درمانی و مدافعین سلامت انجام شد.

 


شجاعی به نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا اشاره کرد وگفت: این جشنواره می تواند در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در کشور با کمک اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر به یک رویداد عظیم ملی تبدیل شود.

 


وی با بیان اینکه جشنواره رسانه ای امام رضا سند هویتی خادمیاران رضوی است؛ از اصحاب رسانه استان کرمان برای حضور و مشارکت در این جشنواره دعوت کرد و گفت: در بخش جنبی این جشنواره که در کرمان برگزار خواهدشد نشست تخصصی اصحاب رسانه با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین فرهنگی و معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزارخواهدشد. 

 


شجاعی عنوان کرد: در این نشست تخصصی که با عنوان خادم مجاهد برگزار می شود با حضور چهره ها و شخصیت های سیاسی و انقلابی همرزم شهید سلیمانی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به بررسی نقش حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و همچنین به نقش رسانه ها در معرفی شخصیت و ابعاد وجودی شهید سلیمانی پرداخته خواهدشد. 

 


وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا(ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

کد خبر 990629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha