خبر احضاریه رسایی به دادگاه ویژه روحانیت کذب و دروغ نماینده اصلاح طلب است

حجت‌الاسلام رسایی خبر سایت‌ جام جم آنلاین مبنی بر احضار خود به دادگاه ویژه روحانیت را تکذیب کرد و گفت:منبع این خبر مسئله‌دار است وکسی که این خبر را منتشر کرده به نقل از یک نماینده اصلاح‌طلب آن را مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه سه‌شنبه 14 دی با اشاره به انتشار خبری در سایت جام‌جم آنلاین مبنی بر احضار وی به دادگاه ویژه روحانیت ضمن تکذیب این خبر گفت: اصل این خبر کذب محض است چون بنده هیچ احضاریه‌ای که مبنی بر شکایت شخصی حضور من در دادگاه باشد، دریافت نکردم.

وی اظهار کرد: احتمال زیاد این سایت موضوع شکایت از مهدی هاشمی و فائزه هاشمی را مطرح کرده باشد که اگر هم چنین شکایتی صورت گرفته باشد بنده با افتخار آن را اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به انتشار این خبر در سایت جام‌جم آنلاین اظهار کرد: منبع این خبر مسئله‌دار است و کسی که این خبر را منتشر کرده است به نقل از یک نماینده اصلاح‌طلب آن را مطرح کرده است.

حجت‌الاسلام رسایی اظهار کرد: این خبرنگار می‌توانست از من سؤال کند و بیخود فضای جامعه را ملتهب نکند.

نماینده تهران در خانه ملت با اشاره به احضاریه خود که روز یکشنبه از سوی دادگاه ویژه روحانیت در مورد شکایت سازمان بازرسی از وی تصریح کرد: این احضاریه مربوط به شکایت سازمان بازرسی بود که به دوران مدیریت بنده به عنوان مدیر کل ارشاد قم برمی‌گردد که بنده نیز در دادگاه ویژه روحانیت حاضر شدم و توضیح دادم.

حجت‌الاسلام رسایی با نشان دادن برگه احضاریه خود به خبرنگاران گفت: تنها احضاریه‌ای که به دست بنده رسیده است همین احضاریه است که نمی‌توان نام احضاریه را نیز بر روی آن گذاشت.

وی ادامه داد: متأسفانه یک نماینده اصلاح‌طلب به همراه یک خبرنگار خبری را منتشر کرده است که یک کار کاملا غیراخلاقی است.

پایان پیام/

کد خبر 9907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha