رییس جلسات علنی مجلس مطابق نظر شخصی خود عمل نکند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر روز گذشته و با توجه به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس از ابوترابی‌فرد خواست تدبیری اندیشیده شود که رییس جلسات مجلس مطابق نظر شخصی خود عمل نکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدکریم شهرزاد، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی چهارشنبه 15 دی در تذکری آیین‌نامه‌ای و با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اعضای هیئت‌رییسه مجلس به موجب این ماده آیین‌نامه در مورد انجام وظایف محوله در برابر مجلس مسئولیت مشترک دارند.

وی با اشاره به اداره جلسه علنی عصر روز سه‌شنبه از سوی لاریجانی و تخلف هیئت‌رییسه در رعایت نکردن برخی از مواد آیین‌نامه داخلی مجلس تصریح کرد: اکثریت اعضای هیئت‌رییسه مجلس در خصوص اداره جلسه عصر دیروز معتقد هستند که آنچه اتفاق افتاده است، مطابق تصمیم همه اعضای هیئت‌ رییسه نبوده است.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را به عهده داشت خواست با توجه به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس تدبیری بیندیشد که رییس جلسات علنی مجلس مطابق نظر شخصی خود عمل نکند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نیز خطاب به وی گفت: رییس جلسه علنی مجلس معمولا در حوزه مسئولیت و اختیارات خودش عمل می‌کند و اینکه اعضای هیئت‌رییسه با هم در برخی موارد اختلاف نظر دارند امری طبیعی است.

پایان پیام/

کد خبر 10310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha